Jag har jobbat en hel del med min hemsida senaste veckorna. Fick bra respons av Måns sist (tack!), så jag har mycket att göra. :)
Arbetade med en (mycket) liten del av sidans design i Illustrator och PS i förmiddags. Bestämde mig för att testa att spela in det jag gjorde med hjälp av QuickTime och sedan redigera i iMovie. Två timmars arbete i PS/Illustrator och nån timmes till redigerande, blev en kort video på knappt en minut. Hoppas den syns här nedanför nu också... (Förresten, en klar fördel att spela in med hjälp av QuickTime istället för typ Jing är att det inte är tidsgräns på samma sätt. )
Åh snälla Anni kan du inte lära oss detta när vi ses nästa gång!!!? Snälla!!!
SvaraRaderaOj det här var riktigt ballt! Kan inte sluta läsa bloggarna....
SvaraRaderaGår det att spela filmen långsammare? Hängde inte med riktigt...;)