Titta, det börjar likna en blogg!
Nu känns det lite som om kursen kommer igång "på riktigt". Det ska bli kul! Det behövs mer kreativitet i vardagen.
Annat som är kul är att resa. Som till London, där de dessutom har roliga ordningsregler i tunnelbanan.

Hej Anni! Jag har varit i Leeds (i februari - med kollegor), det var också mysigt. Trodde det skulle vara en hemsk och ful stad. Men den var trevlig!
SvaraRaderaLeeds har världens bästa fotbollslag! Snygg blogg! Se nu till att reflektera lite kring Thomas uppgift.
SvaraRaderaMVH
/Måns
Måns, alla vet väl att det är Manchester som har världens bästa fotbollslag? ;)
SvaraRadera