tisdag 30 november 2010

SL och Photoshop


I morse läste jag i DN att SL minsan hade lärt sig läxan från förra årets snömängder och att trafiken skulle funka utan problem. Sen skulle jag åka till Konstfack och bussen var inställd, tvärbanan försenad och stopp i tunnelbanan. 

Bilden gjorde jag i Photoshop med hjälp av skärmdumpar från SL.se och DN.se. 

Andra versioner av samma bild: (klicka för större version)





1 kommentar:

  1. Härligt Anni! Jag bävar lite inför nästa resa med SJ, på Lucia... Jag ska fortsätta öva på Photoshop Elemets och försöka mig på att beställa CS5 (hette det så?) med lärarrabatt. Undrar om man kan få det innan jul?

    SvaraRadera